Apple i els usuaris captius

Si ahir deia que els canvis a TNR son pitjor de l’esperat, avui pot ser que ho confirmem.

Resulta que ara s’adonen que això del model de captivitat a la plataforma pròpia, model que han emprat i potenciat Google, Apple i tots, pot ser que no és una idea gaire bona. El titular ho diu tot.

Apple Music Is Another Tech Company Attempt to Please Investors by Trapping Customers

Apple Music és una altra empresa de tecnologia que intenta complaure als inversors atrapant als clients

Això es mereix un aplausu molt sentit. Provem un altre fragment, just després del comentari sobre les conseqüències de la compra d’ Instagram per part de Facebook (la negreta és meva):

Streaming music services, as is, are unfortunately siloed—one cannot, for instance, make a universal playlist that supports Rdio, Spotify, and Apple Music. It’s a situation without an analog equivalent: mixtapes work on any brand of cassette player.

Els serveis de streaming de musica, per ells mateixos, son -hom no pot, per exemple, fer una llista de temes universal que serveixi a Rdio, Spotify i Apple Music. És una situació sense un equivalent analògic: les cintes de casset funcionen a qualsevol reproductor de cintes.

Jo demanaria a Presidència que es tallessin les dues orelles (i pot ser el rabo també), però a l’autor. Mirat d’una altra manera, és bo que aquestes coses comencin a ser ‘mainstream‘.

Llegiu Apple Music Is Another Tech Company Attempt to Please Investors by Trapping Customers a The New Republic.

Anuncis

Un pensament sobre “Apple i els usuaris captius

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s