Carmena em roba

Avui en arribar a casa, m’he trobat una carta d’una entitat bancària. Dins hi havia una notificació que per causa d’una diligència d’embargament executada per Ayuntamiento de Madrid, Recaudación Ejecutiva, em retenen una quantitat de diners N.

Resulta que de la meva etapa a la capital, em vaig oblidar de pagar un parell de multes d’estacionament en zona verda i, sis anys després, SIS com en “seis toros, SEIS”, l’ Ayuntamiento de Madrid ha decidit embargar-me.

La cosa curiosa és que l’embargament s’ha pogut fer per causa d’obrir un compte en una entitat bancària amb seu a Madrid. Els meus comptes sempre han estat a Ca L’Isidro, que sempre m’ha cuidat prou bé, protegint-me del furor recaptador de Gallardón, Botella i, pel que sembla Carmena.

En fi, que havent trucat i sigut informat que “no hay nada que hacer porque ya está en fase ejecutiva”, només em queda adreçar una petició de clemència a la Ilustre Alcaldesa de la Villa de Madrid informant que rebutjo aquest deute com il·legítim, ja que es va contraure en accions de protesta contra la usurpació de l’espai públic que va fer el govern municipal Gallardón.

O això, o que si es pot pagar en Colaus, o en Carmenos, o Carmenas, o Carmeles, o algo… Crec que no colarà… Money talks, even to Manuela Carmena.

The claim is on you
The sights are on me
So what do you do
That’s guaranteed
Hey little girl, you broke the laws
You hustle, you deal, you steal from us all

Anuncis

Deixa un comentari

